miércoles, 30 de abril de 2014

MINI "FAMILY TIME"

Hoy os enseño un mini álbum que hice hace un tiempo  para uno de mis talleres en "la Comarca" (Osona, Catalunya). En estos talleres siempre me lo paso pipa y siempre me acompaña gente preciosa! 
Gràcies boniques! ;)

Me gusta rebuscar entre las fotos y darme cuenta de cuántas cosas disfrutamos como familia!! Así que decidí hacer un mini con estas pequeñas cosas que hacen de la vida en familia  una sonrisa permanente! ;)

 
 Y aquí os dejo algunos detalles que me gustan especialmente...


Espero que os guste!
Siempre es un buen recuerdo recopilar fotos y darte cuenta del regalo que tienes! ;)
Feliz miércoles (y feliz puente, si lo tenéis! )


10 comentarios:

Jes dijo...

M'encanta!!!! jiji a més vaig ser de la "gente preciosa" que et acompanyar al taller!!!
L'Emma el dia de demà t'haurà d'estar molt agraïda per moltes coses però especialment per tots aquests records tan bonics que tindrà en forma de treballs d'scrap.

Petonets guapi

Mariona Cardona dijo...

Gràcies Jes per les teves paraules!!! La pobra Emma no sabrà per on començar, jijijiji

Petonets!!

latercerachica dijo...

jo també sóc una de les precioses privilegiades del teu taller! XD
és veritat el que diu la Jes! l'Emma estarà al·lucinada amb tants de records i tan bonics!!!
a veure si repetim aviat!!!
una abraçada gegant nineta!!!

Sílvia Scrapbloc dijo...

Com m'agrada el teu estil! Color, alegria i alhora dolçor! Preciós!
Petons.

Iria Díaz Ontiveros dijo...

Preciós Mariona. Sense dubte el millor llegat per la teva filla, els moments que passeu junts i els records tant macos que atresores d'aquesta manera.

Silvia dijo...

Mariona,
primer de tot, m' agrada lo alegre que és aquest àlbum, és just el que parlavem, és el dia a dia, el que quant pasa el temps es perd en la memòria... Molt bona idea!!!
Em va fer molta il.lussió que passessis pel meu blog, em va agradar molt parlar amb tu.
Et segueixo aquí i sempre que vulguis a paperpautat!!!
Fins aviat!!!!

Montse dijo...

Maquíssim! Una abraçada! M

AlexM dijo...

Me ha encantado este mini. La idea es genial: me la apunto!
Y te ha quedado bonito bonito!
Besos

Marina dijo...

M'ha encantat l'álbum! els colors, les fotos, els papers... tot. A veure si el torneu a fer i em puc apuntar. Molts petons guapa!

Maria dijo...

Que divino este mini ! , me encantaron los colores, saludos