domingo, 21 de abril de 2013

MINI-ALBUM "2 ANYS DESCOBRINT"



 


Este mini álbum lo pensé para un taller que me encargaron en Gurb. 
Me hizo una tremenda ilusión que pensaran en mi para hacer un taller de scrap para varias scraperas de la comarca, así que después de pensar, escoger y decidir…me puse manos a la obra!
Era consciente de que en poco más de un  1 mes, la pequeña Emma haría 2 añitos, así que, siendo consciente de mi escaso tiempo para hacer todo lo que quiero hacer, decidí aprovechar la oportunidad de prepararme un taller y al mismo tiempo, hacerle un mini álbum a Emma que le sirviera de recuerdo de todo lo que ha descubierto durante sus 2 primeros años de vida!

Y aquí tenéis el resultado…

Pero antes quiero dar las gracias a Gemma y a todas las chicas de la comarca de Osona, en Cataluña por contar conmigo y por hacer que fuera tan fácil y agradable el trabajar con ellas!! Gràcies enormes!!! Espero repetir!! ;)

Y también comentaros que, por sorpresa mía… justo al anunciar que haría este taller, un grupo de chicas costureras y muy habilidosas, también se pusieron en contacto conmigo para hacer ese mismo taller! Emocionada y sonriente me quedé durante un tiempo!!!  Gracias Montse&Co!! Jijijiji. Y aún me hizo más feliz descubrir que soy seguidora anónima de muchas de ellas (y es que hacen cosas con tela, hilo y aguja que son una preciosidad!!) Gràcies per venir fins aquí i…queda pendent “un trueque” d'habilitats jijijij

Así que este post no es sólo para enseñaros el mini que le regalé a Emma por su cumple, ni para explicaros lo que hicimos en los talleres, sino que quiero aprovechar  este post para dar las GRACIAS , UNAS GRACIAS ENORMES, a cada una de las chicas que participaron en los talleres, por confiar en mí y por hacer de ese rato juntas un momento único  donde descubrí, aprendí, reí y conocí!! 

Y ahora sí! Os enseño el mini... 
Un mini muy mini, que va dentro de una caja hecha íntegramente por nosotras!


Abierto, en forma de acordeón...


Aquí, abierto totalmente...
Con todo lo que Emma ha ido descubriendo durante estos 2 años de vida
(de la A. a la J.)


Y aquí, página por página...

  * El mini está hecho con papeles BasicGrey, de 3 colecciones diferentes. 
Todo el material es de la tienda Cromatismes

21 comentarios:

ohlalamavieenrose dijo...

Mariona, el primer que he vist és el que va fer la Cristina del No paris de cosir i m'ha encantat i ara veient el teu encara me n'he enamorat més ! mai he fet Scrap però avui m'ha picat el cuquet.
A veure si algun dia en puc fer algun dels teus tallers, m'encantaria !
1 petó

Sònia dijo...

Mariona, és un mini preciós!!!

Saragpgb dijo...

que bonito!, y todo lo que le queda por descubrir!!! un album precioso.

Núria dijo...

Mariona, el plaer ha sigut meu de poder haver fet aquest taller amb tu!!!
Em va agradar el primer taller, i m'ha encantat aquest segon, i ha més amb el bon rotllo i bona companyia de que vam gaudir!
Un petó ben fort guapa!
I fins la propera! ;)

papel de manzana dijo...

bonito bonito

Antònia dijo...

Quin album mes maco!!!!! Merci per el taller, vaig disfrutar moltíssim!!!!! Molts petons i fins aviat.:)))))

Júlia dijo...

Ei Mestra!!! Quina passada l'àlbum de l'Emma eeh!!
Dimarts per st jordi podreu veure la meva capseta!! Moltes gràcies per la teva ajuda i ja espero en candeletes el següent.
Petonassos i fins aviat guapi

Raquel Martín dijo...

Un treball preciós, com tot el que fas, i amb el teu segell personal. Que seguiu descobrint moltes noves coses, i que segueixis compartint-les amb nosaltres.

Cristina dijo...

Mariona...Un plaer immens reabre un taller de les teves mans!!!! Em va fer una il.lusio tremenda coneixe't en persona,I aprendre una mica d'aquest món tan meravellos. Em va encantar, molt, moltissim!!!!! Ja hi pots comptar que repetirem, a veure si és ben aviat! Un petonàs!!!!

Núria dijo...

ES MOLT BONIC.QUINA SORT TÉ L'EMMA!!!
FEICITATS!!

drapets by helen dijo...

Moltes gràcies Mariona pel taller... va ser genial passar una estona escoltant i aprenent de tu!!!! espero que repetim aviat, se'ns va fer curt!!! i l'Emma deu estar encantada amb el seu mini àlbum que li ha fet la mami!!!!

Jes dijo...

Hola!!! M'encata l'àlbum, però m'agrada més veure com ha crescut l'Emma!!!
ara semblaré una àvia quan diu allò de ... "com passa el temps, si sembla que va nèixer ahir!!"
petonets

May Scrap dijo...

precioso, precioso, precioso
besos

Montse dijo...

Guapa!!!! Estic molt contenta d'haver pogut fer aquest taller!!! En primer lloc pq el vas fer tu! I m,encanta com fas els tallers i sempre és un plaer d trobar-nos! Gràcies p ser com ets i p fer q tot sigui tant fàcil i agradable! I en segon lloc perquè he aconseguit fer conèixer aquest món espectacular del scrap a les meves amigues, q com has pogut comprovar ean fascinadíssimes! Jijijijiji en breu penjaré el mini al blog! Estigues atenta... Dma el regalo! Feliç Diada d Sant Jordi!

Lou dijo...

Quina passada d'àlbum, és un record espectacular! Molt molt bonic!

Tens un petit regalet al meu blog, per cert: http://www.clickpicsblog.com/2013/04/best-blog-award.html

Salutacions! :)

Anixu Maldonado dijo...

Otro trabajo precioso!!! me encanta! el tema, los colores, las fotos, la estructura, la cajita, aiiich que cajita!!! la flor de la cajita, todo es precioso, como tu nena! besitos

Marta dijo...

Gràcies a tu Mariona!!!! Vam estar encantades i crec que hem descobert una afició més :)... Jo el vaig regalar també per Sant Jordi i va agradar moltíssim! Espero poder ensenyar-lo aviat al blog. El de l'Emma és preciós!
A veure si aviat repetim l'experiència ;)!
Una abraçada!!

Fanny dijo...

Qué chulo!! ME ha encantado!!!

Júlia dijo...

Guapi ja he penjat la crònica del taller. Espero que t'agradi Un petonet.
PD. El meu home va quedar fascinat amb el minialbum. Moltes gràcies

Júlia dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
manualitatslamaduixeta.blogspot.com dijo...

Felicitats, l'àlbum és preciós! Ja m'ha explicat la Marta que us ho veu passar molt bé! A la propera m'apuntoooooo!!!
Paola