miércoles, 4 de enero de 2012

SORTEO !!

Lo prometido es deuda!! Aquí llega mi primer sorteo!
Tenía ganas de sortear algo hecho por mi, algo que tenga una parte de mí! Pero sobretodo tenía ganas de agradeceros tantas visitas, tantos comentarios, tantos mails...! Tenía ganas de deciros que sin vosotros esto no tendría demasiado sentido. Y una manera de premiaros por vuestra constancia y lealtad es sorteando este calendario hecho con algunas de mis fotos preferidas.

Para dar la bienvenida a este 2012 recién estrenado... nada mejor que este calendario!;)
calendario 2012
calendario 2012

Contenido del sorteo:
- Calendario del 2012
(6 láminas de 17x15cm con 6 fotos diferentes y
2 meses por cada lámina)
- Mini-cavallete para aguantarlo (como en la primera foto)
- Una sorpresa muy dulce...;)

Normas:
- sólo tenéis qe dejar un comentario en este post
con lo que os apetezca decirme y sobretodo, con vuestro mail.
- Fecha final del sorteo: sábado 7 de enero a las 0.00h.
- El domingo daré el nombre del ganador/a en el blog y en su mail.

MUCHAS GRACIAS!!


40 comentarios:

nuria dijo...

Quines coses més maques que fas!!!Felicitats i gràcies per la possibilitat de guanyar aquest fantàstic regal!!! Núria

nuria dijo...

jejeje...l'emoció....no he posat el mail:
roger.nuria@gmail.com
apa....sort!!!

Paula dijo...

Hola!
me llamo Paula. Ya hace tiempo que visito tu blog y me encanta!
Tengo un bebé un mes más pequeño que tu pequeña Emma y muchas de las cosas que haces me sirven de inspiración, así que GRACIAS!
Me gustan mucho las fotos que haces, así que a ver si tengo suerte y me toca el calendario!
:)
Mi dirección es:
paula.morenogarcia@gmail.com

laura dijo...

és un calendari maquíssim, Mariona! espero q el 2012 sigui un gran any per tú i per la teva família!

el meu mail: mapatxebuf@hotmail.com

MARIA MARTIN dijo...

Bé Mariona!
Quina bona idea. Fa molt que no comento però estic enganxada al teu blog, crec que ja ho saps!
M'apunto i et felicito per les iniciatives que tens, maca!
Una abraçada
mariamartin@sub-way.es

Montse Cortell dijo...

Hola!
Fa temps que et segueixo. El teu calendari té una pinta fantàstica!!

Montse Cortell dijo...

Ep!! el meu correu: mcortel2@xtec.cat

Immaculada dijo...

Home tant bé ens ho poses?
vols saber qui et llegeix oi?
Bé, doncs jo et llegeixo, trobo que tens un blog molt escaient i que inspira molt.
el meu correu: adalucammi@yahoo.es
Salut i molt bons reis!

Mònica dijo...

Quin calendarí més xulo!!!, bueno, com tot el que fas...
El meu mail: monikaviv@hotmail.com
Que us portin moltes coses els Reis!!!

Lludria dijo...

¿Un calendario con una selección de fotos hecha por ti? ¡No me lo puedo perder! (^^) Gracias por la oportunidad. Espero que los Reyes se esmeren con esa lista de tres que ha enviado la pequeña Emma y os deseo lo mejor para este año recién estrenado. Petonets ♥
Lludria_17@yahoo.es

Ruth dijo...

Hola Mariona!!!!
Ainssssssss que xuli el teu calendari, tot i que el millor de tot són les teves increibles fotos!
Apuntem! mail: bemine.ruthy@gmail.com
Petonets xoxo
p.d.: tranquila que rebras la postal durant aquest any! jijijijijiji estoy en ello!!!!!!!

Anónimo dijo...

ionaaaaa!!!! jo el vull!!!! no cal que et digui res més del que ja saps no??? la super mami!!!!!!! petonets petarda!!!
iona2

Jes dijo...

Petarddaaaaa!! què t'haig de dir que no t'hagi dit ja???
Doncs repetiré: gràcies pers compartir els teus posts, les teves fotos, la teva creativitat, els teus treballs, ... amb nosaltres.
A més gràcies per la teva amistat, pels moments de xerrameca, per haver-me fet descobrir tot aquest món dels crafts, per deixar-me babejar amb l'Emma i per tots els moments que hem compartit i que compartirem!!
Continua així!! estic dessitjant que l'Emma sigui una mica més independent i tinguis més temps per seguir creant i meravellant-nos amb els teus treballs.

Un petonàs i felicitats el teu Diari de Colors!
PD: Serà l'Emma la ma innocent que escollirà el guanyador??? jijiji no m'ho vull perdre!

Neus dijo...

Mariona:Gràcies per compartir tan de tu en el teu blog! M´encanta tot el que fas...i per cert els meus millors desitjos pel 2012, una abraçada
Neus
neuspuig8@gmail.com

Rebep dijo...

Hola!
Con lo q me gustan tus fotos ese calendario debe ser genial, genial!Asiq me apunto al sorteo a ver si hay suerte...
rebe-p@ozu.es
Q tengas un muy feliz dia de reyes!! (Este año, el primero de la chiquitilla, seguro q es muy especial!)
Se feliz!

Anna dijo...

Gràcies Mariona x aquet detallazooo!!
Són unes fotos precioses, no sé d'on treus el temps x fer tantes coses!!!

Anna
with.hands@yahoo.es

Ptnnnnss

Xell dijo...

OOOOOOOhhhhhh que bnonic!!!! Ja saps princess sempre aqui seguinte per que ets una crack!!!! Com diu la Mir, Jo de gran vull ser Mariona!!!!

Per si no et saps el meu mai xellmeliz@gmail.com :P

Petonetssss

Sara Ferret dijo...

Mencantaria tenir aquest super calendari ;) meu mail Sar_Ferret@hotmail.com
K tinguis molt bons reia x tu i per la teva petita ;)

Patry Méndez dijo...

Bueno mariona, aunque no tengo el privilegio de conocerte, tenemos varias amigas en común y me encanta aprender de tí, de tu creatividad, yo soy madre desde hace un año también y me animas mucho viendo la evolución y desarrollo de tu preciosa bebé.....o sea, que me inspiras!!! y te doy la gracias por ello! Sé que no ganaré porque nunca gano nada de esto, pero al menos soy felíz dejando mi comentario. Felíz año nuevo 2012!!!

Patry Méndez dijo...

Ahhh y se me olvidaba mi email es: patry.mendez@gmail.com

Caterina Pérez dijo...

és moníssim!!! i ja li tinc el lloc pensat!

La Mir dijo...

Això no m´ho perdria per res del mon!!! Poder tenir un Mariona´s Original!!! Waaaaw!!!! Jo vull! Jo vull! Jo vuuuuuuull! Que gran que ets!!! Petonatzoz!

Elisabeth dijo...

Hola Mariona!

Només dir-te que les teves produccions són tot detall, ciudadoses i plenes de colors càlids molt ben combinats. En definitiva: elegants! A part, ets molt endreçada i pulida :) També dir-te que tens "mirada especial" que t'ajuda a fer unes fotos impressionants que "parlen x si soles", expressen molt. Des de que vaig descubrir el teu blog m'encanta!! Em dóna molt de gust visitar-lo cada vegada :) Comparteixes moltes idees que m'ajuden a inspirar-me. Ets una font d'inspiració!GRÀCIES per aquesta OPORTUNITAT!! Una abraçada!

Alícia dijo...

hola Mariona! tot el que fas m'encanta, així que no em perdo la possibilitat de guanyar aquest detallàs!!! un petonet

Pilar dijo...

Hola Mariona,
em dic Pilar. Et segueixo gairebé des dels teus inicis en el món del blog. Et vaig conèixer a través de Cromatismes (una altra web que segueixo gairebé diàriament, entre moltes més, m'agrada molt investigar per internet i en tot aquest temps he trobat un munt de coses meravelloses, com vosaltres!)
Sempre m'he mantingut a l'anonimat fent els meus "pinitos" per regalar a la família en scrap, fotografia, detalls, photoshop, galetes... vaja, una mica de tot (estic enganxada a les manualitats i a la creativitat! jeje)
Al febrer la meva vida donarà un gir de 180º, estic fent el projecte final de carrera d'arquitectura i per llavors ja estaré lliure!
Tinc molts projectes en ment que no he pogut fer per falta de temps i per fi d'aquí poquet els podré materialitzar... Entre d'altres: participar en els vostres blogs i fer-me un propi, participar en tutorials i concursos... en definitiva aprendre i practicar molt per fer coses tan maques com les que feu vosaltres, ganes no em falten!
Bé després de tot el rollo... ja he fet cinc cèntims de qui sóc, ara només espero tenir sort i guanyar aquest calendari tan maco.
El meu mail es tribarcoy@hotmail.com
Moltes gràcies i sort a totes :)
Pilar

Pilar dijo...

Per cert la teva nena està preciosa, enhorabona pares!
Fa un mes i mig que va nèixer el meu segon nebodet i què dir... està per menjar-se'l, jeje.

Pilar

arianeta dijo...

Un concurs!! Ara és el moment de deixar un comentari, ja no tinc excusa! Vaig arribar al teu blog perquè vas enllaçar la meva carta del Reis :) I desde aquell dia et segueixo, a més, em va agradar tant tot el que fas, que vaig arribar fins a Cromatismes i fa poc vaig anar-hi per començari amb l'Scrap, així que a sobre et dóno les gràcies :)

Que tothom tingui molta sort i que la petita Emma no pari de crèixer i de possar-se més maca cada dia. Una abraçada!

Per cert,... També vull participar :P (arianeta@arianeta.com) :D

I ja possats, ¡Feliç any!

Leire dijo...

El calendario me encantaaaaa!!! Unas fotos preciosas, además hechas por tí, genial!! Cruzo los dedos, besoss
mail: laranzetam@hotmail.com

Gaby Acosta dijo...

Hola Mariona... no sé si aceptarás gente fuera de España, de cualquier manera quiero felicitarte por este inicio de año, por tu hermosa beba y por tu maravilloso blog, me encantan las creaciones que nos compartes y todo lo que vas realizando para la pequeña Emma.

Un abrazo y nos seguimos encontrando por aquí.

gaboap@yahoo.com.mx

Maria dijo...

Doncs és un calendari preciós!!!! ja t'ho hem dit totes!!! Que tinguis un gran any!!!

Petons!!!

mariabi74@gmail.com

Pitiminí dijo...

Hola!
Me llamo Merche y hace tiempo que te sigo, aunque nunca te he comentado.
Me gustan mucho las cosas qe haces, y, a veces, me sirven como idea.

A ver si hay suerte y me toca el calendario!!!

Un besico desde Zaragoza.

Mi mail ;mcardona1977@gmail.com

Fructu dijo...

Hola, aquí el tiet fructu que també vol optar a guanyar un calendari tan i tan xulo i fet amb tant d'amoooor!

Fru (frushtuck arroba yahoo.es)

PD: en el hipotètic cas que guanyés, puc demanar que hi afegeixis una foto de la vostra ricura? amb la samarreta a ratlles es clar!

Karmele dijo...

Pero como voy a dejar pasar una oportunidad asi?!! te ha quedado precioso! a ver si hay suerte!
karmele_d@hotmail.com

CUKA dijo...

Me encantan tus fotos así que sería un lujo tener un calendario con tus favoritas... a ver si hay suerte!!
mi correo: carmenvg(@) hotmail.es

AlexM dijo...

Pero qué idea tan chula! No puedo pensar en nada mejor para llevarme a Inglaterra de recuerdo de BCN: esa foto magnífica de la Sagrada familia! Si no me toca, alguna posibilidad de encargartelo? todavía no tengo mi calendario 2012...Gracias porel sorteo y muy feliz año 2012 a toda la familia:)

Anuskamues dijo...

Que buena idea, has Pensacola q la ganadora pensara en to cada dia,me encamtaria ser yo, jajJa de camello !!!! Voy a ponerlo en mi face. anuskamues@gmail.com

S.A. dijo...

Hola y feliz 2012!
Tenía el reader a tope y casi se me pasa tu sorteo, muchas gracias por organizarlo, me apunto! :)
hijasperezosas@gmail.com

Noe dijo...

hola bonica, quines coses mes precioses que fas, el calendari es maquisim tinc una cosineta que naixera al febrer y segur que a la mare li fara gracia tenir un calendari per apuntar les coses que fa la petita, la Roser.
Un peto aaa i el meu mail que es
peke_noemi@hotmail.es

Aurea dijo...

A escassos minuts de que se m'acabi el plaç, vull concursar que aquet calendari és la booooomba!! Jo en vull un, Jo en vull un, Jo en vull un, Jo en vull uuuuuuuun!!!!

Gràcies per brindar-nos la oportunitat!!!

(i ara torno a escoltar-te palar de les proeses de l'Emma!!)

Miiiiil petoooooons!!! Love you!!!

Anónimo dijo...

a veure si aquesta vegada tinc tanta sort, com en l´altre sorteig!!petonets guapa!!marta (monsó)