viernes, 31 de diciembre de 2010

ADIÓS A UN AÑO 10!

Podría hacer un resumen de lo que ha sido el 2010...
Podría hacer un recordatorio de instantes mágicos vividos en el 2010...
Podría hacer una lista de lo que he aprendido durante el 2010...
Pero no lo voy a hacer!

Sé que hay cosas que no hace falta decir porqué ya se saben implicitas, pero hoy (último día del año) me apetece decirlas!

Gracias a todos/as las que habéis formado parte de mi vida en el 2010, deseo seguir compartiendo un montón de momentos que haga del 2011 un año igual o mejor que el anterior ;)

* Y a patir de ahora cambio de idioma, ya que me expreso mejor, jejeje

Gràcies mami! (Hi està implícita tota la family, però avui em venia de gust centrar-ho en tu!)Perquè aquest any ens hem acostat una mica més... i em fa il.lusió seguir comptant amb tu, enfortint la nostra relació d'amistat! És el meu desig seguir-ho fent al llarg dels anys, gaudint de ser 3 generacions: mare, filla i nèta ;)

Gràcies nenes! Perquè us he trobat a faltar... i ara no hi ha setmana que no ens veiem, jejeje. Gràcies per poder compartir les nostres vides juntes, les nostres il.lusions, els nostres dubtes, les nostres coses... inclús sent les 4 tan diferents i iguals a la vegada no som el mateix per separat!;) Vull seguir gaudint d'això, ja no m'imagino els anys que venen per endavant sense vosaltres i les nostres xarreres, jejejeje. Sou úniques i especials!! Ahh!! i ja sou conscients que l'any que ve en serem 5 de princeses?! ;)

Gràcies Ca la Pili! Perquè poc em pensava que els dilluns serien diferents, indispensables i anhelats ;). Gràcies a cadascuna de les persones que en formeu part, perquè heu estat especials durant aquest 2010 i desitjo que ho seguiu sent durant el pròxim any i més, jejeje! Encara ens queden moltes coses per viure junts, per descobrir junts, per ensenyar-nos junts, per pixar-nos de riure junts!;)

Gràcies X6! Perquè malgrat anem fent-nos grans en nombre continuem comptant els uns amb els altres... Aquest any ha estat un any de canvis, un any especial per tots i ho hem pogut viure junts!!! Que poguem seguir compartint somriures!

Gràcies friki!... I aquí em quedo sense paraules... perquè tinc tantes coses per agraïr-te, tantes coses per donar-te les gràcies, tants instant en que m'has fet feliç que no sabria per on començar! Un any més (el segon, ja?) hem pogut compartir junts un munt d'instants, hem pogut gaudir junts d'un munt de coses, hem pogut crèixer junts una mica més i hem començat a formar una família! Ja no m'imagino la vida sense tu! L'any passat et vaig ESTIMAR molt, aquest any 2010 t'he ESTIMAT molt més (si és possible;)) i desitjo que això que sento/això que sentim segueixi creixent com ho ha estat fent fins ara, regalant-nos un munt de moments únics. T'ESTIMO!

Gràcies petita Emma! Perquè has estat una il.lusió constant! Tampoc sé massa bé (em quedo sense paraules) com expressar el que sento quan penso en tu, quan t'imagino dins la meva panxeta... tan sols sé que tenim moltes ganes de tenir-te entre nosaltres i desitgem que la teva vinguda al món, aquest any que comencem demà, sigui increiblement bonica i especial (malgrat la por que em fa el moment!jejejeje).T'ESTIMO, T'ESTIMEM!

ADIÓS 2010!
HOLA 2011!
QUE DISFRUTÉIS DEL 2011!!!

10 comentarios:

Xell dijo...

Serà que estic sensiblona... Moment llagrimeta... "No hase falta desir nada mas" Gràcies a tu princesa i princeseta ;)
Aquest 2011 serà un gran any n'estic segura :D
Un petonàs enorme!!!!!

Elena dijo...

Feliç 2011, Mariona! que el nou any et porti lo millor!
I gràcies també a tu per compartir la teva creativitat amb tots nosaltres!
Ptns!

Mariona dijo...

Xell...mentre escivia el post, les meves llagrimetes també han intentat sortir, però la meva excusa és bona...tinc hormones d'embaraçada, jejejejeje. Un petonàs enorme també per tu! ;)

Elena, moltes gràcies per seguir-me i pels teus comentaris! Feliç 2011!!
Petons!

La Mir dijo...

Tant diferents i tant iguals en el fons! Molt contenta que les nenes hagin tornat a ser 4 aquest any!
Disfruta aquest moment tant dolç!
Sort a la vida!
Petonatzo!

Jes dijo...

petarda!!t'has posat sensiblona???
sí ha estat un any 10!!
gracies x tots aquests moments!!
t'estimo molt,petonarrus

anna gs dijo...

Desitjo de tot cor que aquest ANY 2011 et porti el millor, molta SALUT per poder disfrutar de la teva petita princesa i molta Felicitat per tu i per tots als qui t´estimes.
Jo continuaré seguint els teus bonics treballs i escrits.
Una abraçada,

ANNA

Lludria dijo...

¡Feliz 2011, Mariona! Gracias por todo lo que compartes con nosotras. Me alegró verte el pasado miércoles con Mir en Cromatismes (^^) Estás taaan guapa. Las embarazadas teneis un algo muy especial... será por eso que acabáis transmitiéndonos la sensibilidad con o sin hormonas o que estaremos sensiblonas, como dice Xell. Brindo por ti, que dices las cosas que te apetece decir por muy implícitas que sean. Esas palabras pueden ser un auténtico regalo para muchos.
Un besazo de any nou para las dos ♥ (la princesita y su mami)

Raquel dijo...

Feliç any nou Mariona !!! Les teves paraules són molt maques... i pel moment de l'Emma no pateixis, cada pas que donis t'acostarà al moment de tindre-la entre els braços. Pensa en això i de ben segur que la recompensa et farà oblidar tot.

T'ho diu una mami de dos nens, que amb el primer sentia el mateix que tú i la veritat, quan et posen el teu fill a sobre teu COMENÇA el nostre moment de felicitat que ens durarà tota la vida.

Gràcies per compartir, les teves paraules i les teves feines.

Petonets

Conchi dijo...

Feliç Any 2011!!!! És presiós llegir que algú té tantes coses per agraïr :) Espero que aquest nou any que comença et porti coses encara més bones (una segur que si)..
Una abraçada!!

Àurea dijo...

Guapa!!! Aiiiisss... mira que som ben tontetes totes 4!! jajajja Que si una comença a fer la ploramiques, ens hi posem totes! ;)

Jo, com diu aquí la amiga Mir, me'n alegro molt de tornar a ser 4, i espero que ho seguim sent durant molts anys (ja anirem afejint petites adquisicions com l'Emma, i els que vindran... pero a poooc a poooooooc que ja sabeu que m'estresso! ;) )

Quin gran any ens espera!!

Muaaaaaaaaa