martes, 19 de octubre de 2010

AVUI FA UN ANY...

Avui fa un any... i encara se'm fa estrany pensar que no hi ets entre nosaltres.
Et recordem i t'enyorem, Pere!
M'hagués agradat tant que em veiessis gordeta com estic
i que poguessis disfrutar de ser tiet-avi. Li parlaré de tu!
T'estimem!

*( Hoy hace un año... y aún se me hace estraño pensar que no estás entre nosotros.Te hechamos de menos!Me hubiera gustado tanto que me vieras gordita como estoyy que hubieses podido disfrutar de ser tio-abuelo. Le hablaré de ti! Te queremos!)

4 comentarios:

Yolanda dijo...

Vaja...poques paraules a dir...sempre és difícil i mai ens fem a l´idea...però sempre tenim el somriure que se´ns dibuixa quan pensem i recordem els que falten i encara necessitem...
petons i mimitus!

Mariona dijo...

Moltes gràcies guapa, pels petonets i pels mimitus!
Ens veiem aviat... a Creativa???
Besets pre tu!

anna gs dijo...

Fa 4 dies que ens ha deixat el meu tiet i padrí i em passa com a tú.
Semble impossible no torna´l a veure però sempre seguirà present en els nostres cors.
Segur que el teu petit coneixerà el seu tiet-avi de la teva mà i notarà amb les teves paraules com era d´estimat.
Petons,

ANNA GS

Jes dijo...

Segur q des d'un foradet està veient créixer aquesta paxeta!!!
M'has emocionat de bon matí. Un petonet.
Quin dia fem esmorzar la setmana vinent??