jueves, 1 de julio de 2010

RETRO

Tengo muchas fotos pendientes de scrapear y me cuesta encontrar tiempo y a veces hasta me cuesta encontrar la inspiración, pero no puedo ni quiero dejar de hacerlo ya que me relaja y me ayuda a expresarme.
Este viernes pasado vino Victòria a casa y estuvimos un tiempo escrapeando y charlando y esto fue lo que salió de una mañana escrapera...

La foto de las vespas la hice un dia que salimos a fotografiar "els encants vells" de Barcelona. Me encanta el enfoque y los colores de la foto y me apetecía mucho escrapearla.
(Podéis encontrar el resto de fotos dels "encants vells" en la etiqueta de fotografias.)



8 comentarios:

Marian dijo...

Te ha quedado un Lo precioso, y la foto es una pasada!!!!!
Saludos.

Alícia dijo...

molt maca la foto i la composició!

Tres somnis dijo...

Es un lo fantástic. M'encanta. La fotografia es preciosa. Petons

Sara dijo...

me encanta, te ha quedado estupenda, y la foto de las vespas es simpatiquisima.
besos

Jes dijo...

Bé, continuaré sent l'única que et fa crítiques dels treballs!! perquè les floretes de l'esquerra no les acabo de veure amb la resta de la LO, però la foto és molt maca.
Què va fer la Victòria?? :P

Belén dijo...

M'agrada molt, molt, molt, Mariona!! La foto es molt xula però es que a més l'has sapigut combinar molt bé!! Un petonet!!

Belén dijo...

Ahh!! Torno a ser jo... al final m'he comprat el llibre de receptes!! el de "Receptes de pluja i sucre" jajaja, és molt maco! encara me l'estic mirant però de moment m'agrada molt!! petonets..

Alejandra dijo...

me encanta, te ha quedado preciosoa!