miércoles, 24 de marzo de 2010

QUAN EM VEIG EN ELS TEUS ULLS... (CUANDO ME VEO EN TUS OJOS)

Somric quan em mires,
tremolo quan em veig en els teus ulls!
Decideixo agafar la càmara, convertir-ho en fotografia!
I...
Capturo aquests ulls transparents, sense fi...
Capturo aquests ulls que observen, descobreixen, mediten, parlen...
Capturo aquests ulls on em veig reflexada com si fos una princesa...
I descobreixo que aquests ulls em tenen atrapada!

(si te acercas un poco podrás descubrirme en sus ojos, cámara en mano...
quizás como una princesa!jajaja)


* Sonrio cuando me miras,
tiemblo cuando me veo en tus ojos!
Decido coger la cámara y convertir-lo en fotografia!
Y...
Capturo estos ojos transparentes, sin fin...
Capturo estos ojos que observan, descubren, meditan, hablan...
Capturo estos ojos donde me veo reflejada como si fuera una princesa...
Y descubro que estos ojos me tienen atrapada!

4 comentarios:

laura dijo...

que bonic!

Alicia8660 dijo...

No se si he pillado el concepto, has querido decir que estas enamoradisima?.
No me ha quedado muy claro.
Una preciosa declaración.

Mariona dijo...

Jajajajaja!!!
Tanto se nota??!!!
Aix!!

Irene dijo...

Genial la teua idea de les caixetes i els teus escrits, fantàstics! A mi també m'encanten les sorpreses i ara estic inmersa en un super projecte semblant. Però, fins la setmana que ve no puc ensenyar-lo...
Un beset!!!