sábado, 2 de agosto de 2008

LES MEVES NENES

(MIS NIÑAS)

Este LO es el que he hecho para el Reto de Elsie #3.
Y está pensado especialmente para "mis niñas": Àurea, Xell y Mir.

Como veo que no se lee muy bien lo que he puesto lo escribo más abajo...






Àurea, Xell y Mir:
Passejant per Calella de Palafrugell em vaig topar amb aquesta barqueta, amb el títol de "Les nenes" i en qui vaig pensar?...EN VOSALTRES!!
Guapes, com pot ser que amb tan poc temps que fa que ens coneixem hagiu passat a ser tan imprescindibles?que fins i tot de vacances m'enrecordo de vosaltres?
Desitjo seguir compartint amb vosaltres molts altres moments..."
( Paseando por Calella de Palafrugell me encontré con este barquito, con el título "Las niñas" y en quien pensé?.. EN VOSOTRAS!! Guapas, cómo puede ser que con tan poco tiempo que hace que nos conocemos hayáis pasado a ser tan imprescindibles?que hasta de vacaciones me acuerdo de vosotras? Deseo continuar compartiendo con vosotras muchos momentos..)

11 comentarios:

Àurea dijo...

Neeeeenaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Aaaaaaaiiiiiiiiiiixxxxxx... Que bonic!!! MOLTISSIMES GRÀCIES!!!!

M'ha encantat la pàgina i el text!!! A mi em passa igual!!!! Bueno, que us he de dir que no sàpigueu!!! Jo també em vaig enrecordar molt de vosaltres quan estaba per les Amèriques...

M'ha encantat trobar-te! I a més, com més et conèixo, més t'estimo!! :D

Milions de petoooooons!!!

Mariona dijo...

Guapa!!!!

Que em faras emocionar!!!!
I es que a mi em passa el mateix, com més et conec, més t'estimo!!!!

Petonassos!!!

kristintxo dijo...

Asi que te has enganchado a los retos..... buena la has hecho... ahora no podrás parar... porque llevan un ritmoooooo.... jeje!!!
Bienvenida a la comunidad!!
Mireia, Xell y Áurea estará contentísimas, no todos los días le dedican a uno un lo!
Besooooos

TiSTi dijo...

Jajajaja. ¡No en vacaciones te olvidas! Eso es amistad, y lo demás son tonterías. Tiene que haberles hecho mucha ilusión, jehehehe.

Me encanta cómo te ha quedado el trabajito. ¡¡Y qué guapa sales en la foto!!

¡Besitos!

Cicada dijo...

jo, nenas, qué envidiaAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! qué envidia envidiosa (SANA) me dais, un besoteeeeeeeee a las 3!!! te quedó precioso!!

La Mir dijo...

Jo.... es que... entre llagrimeta i llagrimeta he de dir que ets un sol! Que les tres sou un sol! Mariona, Àurea i Xell! Gràcies a les tres per fer-me tornar a creure en l'amistat, en l'alegria i en les ganes de compartir una afició entre amigues!
Gràcies!
Cada una ja teniu un trosset del meu corasao!
A que no marxo de vacances i em quedo amb vosaltres? :P (així en plan amenaça...)
Mil petonz!

Karmele dijo...

Joe q detallazo!!!seguro q les ha encantado!!
Te ha quedado super bien, me gusta mucho como has combinado los colores de los papeles con los lazos!

Xell dijo...

Ai ai ai que s'em cau la llagrimeta....

Es precios!!!!!!!!

Que dirvos que no sapigueu tb... l'Aurea fa ja uns quants anys que es molt important per mi, pero vosaltres dos Mariona i Mir heu entrat al meu corasonset com una fletxa.... sou grans perssones i ho demostreu al dia a dia, ja sabeu que mai us podre agrair prou el suport que m'heu donat en moments dificils, m'heu fet riure i m'heu fet somiar.... i desitjo que aixo sigui per sempre....

Ais que us estimo molt aq totes Mariona Mir i Aurea :D

Mil petonets

Annel dijo...

Pero que monada! te quedo guapisimo y que detalle mas bonic!
Eres una artista.
Besos

POMBA MENSAJERA dijo...

que bonito es una pasada

Scrapgina dijo...

Que bonita combinación usaste! Muy buen trabajo...saludos!