miércoles, 9 de julio de 2008

TARDE DE AMISTAD, PASTELERÍA Y SCRAP!

Ayer por la tarde estuvimos juntas Mariona2 i yo en mi casa, en Mataró!!
Lo pasamos genial!!

Samuel(marido de Mariona2): Crec que després de la tarda d'ahir, et raptaré més sovint la teva dona, jaja. De fet ja hem dit que ho repetirem! Ahhh!!!! I vam parlar de tu...! Però no escriuré aquí el que vam dir....jaja...quina intriga!!!

A parte de cotorrear hicimos un pastel y aún nos quedó tiempo para hablar de scrap y hacer una tarjeta para Sara Bonet y así darle las gracias por cuidarnos tanto!!!

Como podéis observar, la foto la hicimos frente a un espejo, por lo tanto la tajeta sale del revés, jaja!! Pero a pesar de que no se aprecie bien, nos quedó muuuuy chula!!

Mariona2: Gràcies per la tarda d'ahir!!! Estic moooooolt contenta de tenir-te com a amiga!! Desitjo seguir enfortint la nostra amistat. T'estimo! Tot i que la classe de Photoshop...fatal, eh!!! Estic més perduda que abans, jaja!!


6 comentarios:

samuel dijo...

Ok mariwave, t'ho has currat. A partir d'ara et visitaré més sovint, a veure si desvetlles el misteri...

una abraçada!!

iona de drap dijo...

guapa!
jo també t'estimo mooolt i m'ho vaig passar molt bé!! massa ràpid!!!! Un petonet guapa!!!!

Anónimo dijo...

Molt maca la tarja, a la Sara li farà molta molta il.lusió!
Et segueixo llegint, ehh?
Una abraçada,

Maria

Gaby Acosta dijo...

Hola, que bien lo pasaron las dos, es padrísimo conocer a alguien con quien se comparten tantas cosas ¿cierto? Ojalá repitan la experiencia.

El álbum que presentas en un post anterior te quedó precioso, me encanta la mezcla de texturas.

Y por último felicidades por tus 5000 visitas.

Anónimo dijo...

Hola sóc la Toti!
Estàs feta tota una artista, eh? T'estic fent un recull de teles moçambicanes a veure que t'inspiren...jejeje
Que guapes esteu les dues! Tinc unes ganes de venir per matar "saudades"!
Un petonàs

Sara Bonet dijo...

Que guapes que esteu!!!! I quina supertarja!!!! La tinc colocada en un lloc ben visible i amb els colors tan vius és difícil no fixar-s'hi. M'encanta sentir-me tan estimada....