miércoles, 23 de abril de 2008

SANT JORDI



Hoy en Catalunya celebramos el día de "Sant Jordi".

Es el día en que la mujer recibe una rosa y el hombre un libro.
Pero yo no estoy muy de acuerdo con esta costumbre, así que le he dicho a Elias que no me regale una rosa sino que me regale un libro (que es mucho más interesante)! Igualdad!!jeje.

Había pensado en el nuevo libro de Carlos Ruiz Safón, "El juego del ángel", pero la verdad, es que a mi me gusta leer en catalán, así que voy a esperar hasta finales de mayo cuando salga la traducción al catalán del libro.
Así que ahora no sé que libro puedo pedir... lo tenía tan claro, que ahora no se me ocurre ninguno!

He pensado que podriáis ayudarme a escoger un libro para leer.
Si queréis podéis hacer propuestas de libros, dejando un comentario.
A ver cuál de los libros que me proponéis me convence...
Muchas gracias!

6 comentarios:

Àurea dijo...

Jo en sé d'un que em va agradar molt!! Es diu "Mil soles espléndidos" (me'l van regalar en castellà) i l'autor és Khaled Hosseini. Explica la història de dues dones afganes enmig de la guerra. A mi em va encantar!!! :D

Petoneteeee!!! jejeje

kanvi dijo...

Jo et recomano el llibre "Els dimarts amb Morrie" de Mitch Albom. Ens agrada molt, tan al llorenç com a mi.


vagi benne

carmen dijo...

Jo hi llegit els dimarts amb Morrie i també amb va agradar molt,
per que veus la capacitat que tenim els humans de superar fins lo mñes dur que et pogui passar.
El meu llibre es "El Secret" de Rhonda Byren, tot el que hi ha escrit es positiu, primer es va fer la peli (documental) i després el llibre.
Un altre llibre que m' agrada es "Shidarta" de Herman Hesse, tracta de principis budistes.
i epr acabar "De part de la princesa morta" de Kenize Mourad.
ho deixo aquí, encara que tinc algún llibre més d' aquest xulis.
fins aviat,
Carmen

Mariona dijo...

Gràcies pels comentaris!!
Algun dels llibre ja l'he llegit, com "Els dimarts amb Morrie" i d'altres he sentit bona crítica. Abiat us diré quin començaré, ja que pel pont vull fer un intensiu d'scrapbook i de lectura, jejeje. A veure si em deixa el marit!

Anónimo dijo...

L'any passat l'Isaac em va regalar per Sant Jordi "Pasión India", és una història real, d'un marajà que s'enamora d'una espanyola... i tots els canvis culturals que ha de patir quan decideix anar-se'n amb ell a la India! A mí em va agradar molt! Enguany, m'ha tocat el llibre més venut (en castellà, clar!). Un petó!! Anna F

Mireia Serra Busqué dijo...

Ostres Mariona quina gràcia perdre'm pel teu blog i veure això avui!!! De fa tant de temps, per cert! Sí que m'he perdut sí jijij
Em sap tan de greu no estar a Catalunya per Sant Jordi!!! És un dels meus dies preferits de l'any!
Tot bé? :)
Una abraçada
Mireia