martes, 1 de abril de 2008

MI PRIMER LAYOUT

Este fue mi primer LO que hice.

Lo hice pensando en mi prima i amiga Marta, mientras ella estaba viviendo en Porto.
Es que la eché mucho de menos y pensé que si a ella le pasaba lo mismo que a mi, le sería más facil sobrellevarlo si veía esta foto decorada colgada en una de las paredes de su habitación y así también recordaba lo mucho que la quiero.

Gràcies Marta per totes les estonetes juntes!! Desitjo seguir disfrutant d'elles!!
T'estimo guapa!

5 comentarios:

Mireia dijo...

quins records :D :D :D :D

tinc moltes ganes de veure't!

petonets

Mariona dijo...

I jo també!
A veure si ho acondeguim....jeje!

Anónimo dijo...

...doncs jo sóc la cosina...i amiga!!ets una artista!!un petó i gràcies per tot!!

Carmen Bcn dijo...

Molt maco Mariona, el detall, preciós, que contenta estarà la Marta!!!ah! i molt guapes.
Carmen Bcn

Carmen Bcn dijo...

Està molt bé Mariona, i quina sort la Marta, cosina i amiga!! quin tresor!!!!

felicitats per el LO,
Carmen Bcn