jueves, 17 de abril de 2008

GRACIAS POR VUESTROS COMENTARIOS!

GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS!!

MUCHAS GRACIAS por vuestros mensajes y por vuestros comentarios!!!

Me hace muchísima ilusión saber que miráis el blog, que leéis lo que escribo, que os gusta lo que hago. De verdad muchísimas gracias!!

Hace poco tiempo (no llega a los 2 meses!) que he hecho el blog y que he redescubierto el mundo del scrapbook, y a pesar de ser "novata", me habéis acogido y animado a seguir adelante y a seguir mejorando.

Hoy quiero dar las gracias en especial a una persona que ayer me sorprendió un montón:
ANNA FUENTES, em va fer molta il.lusió saber que em llegeixes cada dia. Em vas deixar sense paraules, jeje!! Ara escric i penso: això segur que ho llegeix l'Anna. Jeje! Bé guapa, només volia donar-te les gràcies, animar-te perque em deixis mes "mensajitos" i dir-te que premiaré la teva constància. Abiat rebràs un "regalito"...
Ja sé que penseu les altres... (Ya se que pensáis las otras...)
Que vosaltres també em llegiu...jeje. Ja ho sé! (que vosotras también me leéis..jeje!)
Ho tindré present!!! (Lo tendré presente!!)
Aún que, para saber realmente que me leéis y saber quienes sois, tendréis que dejar constancia de ello dejando comentarios en el blog...

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo... qué mona...ara la il.lusionada soc jo!! jeje! És un plaer poder "xusmar" (no sé si es diu en català,pero vol dir cotillear :) les coses que fas. M'estic enganxant e este mon... he estat mirant pàgines de scapbook i tot!! (Agafant idees per la creació del divendres!)
Un petonet molt fort!!

Mariona dijo...

jejeje!!!
Ja ets una de les nostres!!!!
Un petonet!!

Anónimo dijo...

ei, quina imaginacio que tens per fer les pagines. Jo de moment faig coses molt sensilles pero espero aviat animar-me tant com tu.
una abrasada,
Mireia des d'Anglaterra

Carmen Bcn dijo...

Ei! que jo també comento!!!
es broma Mariona, es veritat fa molta ilusió quan veus que hi ha gent que opina el teu esforç positivament, et dons compte que no estàs sola i que el scrapbooking és molt més que retallar i enganxar.
CarmenBcn

Conchi dijo...

Claro que te dejamos comentarios... porque haces cosas muy bonitas y, además se desprende de lo que escribes que eres muy buena persona.
Un besote

Mireia dijo...

gracies a tu!!!!!!!!!!!!

ets una tia super guay! i conchi, yo la conozco en persona y lo que transmite es real!!!

petonets

Mariona dijo...

Gràcies Mireia!!
Bé, gràcies a totes!!